Home » » Puisi - Siapakah Aku?

Puisi - Siapakah Aku?

Written By Meshanstory.blogspot. com on Tuesday 5 November 2013 | 07:06


Ketika ku sadar akan keberadaan ku
Jauh dari diri Mu
Ketika ku sadar akan keberadaan ku
Penuh dengan kehampaan
Ketika ku sadar akan keberadaan ku
Penuh dengan kesia-siaan
Ketika ku sadar akan keberadaan ku
Ternyata aku sangat memerlukan Mu
Ketika ku sadar akan keberadaan ku
Ternyata aku sangat berharga dimata Mu

Siapakah aku ini, hingga Kau jaga ku bagai biji mata Mu
Siapakah aku ini, hingga Kau rela mati bagi ku
Siapakah aku ini, hingga Kau tak mengakui ku adalah debu dihadapan BAPA
Siapakah aku ini, hingga Kau layakkan aku jadi anak Mu

Tak terjangkau pikiran ku untuk mengukur kasih Mu
Cinta Mu terhadap ku tak terbatas ruang dan waktu
Abadi dan kekal hingga selamanya

@ by shanty
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. BTT Ministry - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger